Bezoek van de buurvrouw

Bezoek van de buurvrouwHet was ongeveer 28 graden. Ik had een dagje vrij genomen en was van plan naar het strand te gaan. Toen ik wakker werd scheen het zonnetje al mijn kamer binnen. Ik voelde me al aardig geil bij de gedachte dat ik straks op het strand een hoop lekkere (en misschien wel geile) meiden zou zien gehuld in bikini’s, korte rokjes en jurkjes. Onder de douche kon ik mijn gevoel niet onderdrukken en dat merkte ik aan mijn pik die in alle glorie omhoog stond. “Tringg Tringgg”….de deurbel, shit dacht ik bij mezelf nu ik net mezelf wilde Lees verder

In het oog springend

In het oog springendMarieke kwam thuis na een lange dag werken in de kapsalon. Het was vreselijk druk geweest, en haar benen deden pijn van het staan. “Een warm bad” dat was het eerste dat ze dacht toen ze de deur opende. Ze liep naar boven naar haar slaapkamer, en weer maakte dat eenzame gevoel zich van haar meester. Het was drie maanden geleden dat Geert haar had verlaten, en het voelde nog steeds als gisteren. Ze miste zijn humor, zijn attente gedrag, maar miste ook zijn tong, zijn pik, zijn ballen. God, wat hadden ze Lees verder

Spannende plekjes

Spannende plekjesZoals jullie gelezen (kunnen) hebben, heb ik nu een relatie met Mariëlle. Mijn gewip met Jan en alle man (of beter gezegd: met Truus en alle vrouw) is dus voorbij. En achteraf vond ik dat niet vervelend. Zij werkt ook in de buitendienst en we rijden in het zelfde rayon rond. We spraken geregeld af bij een of ander restaurant zodat we van elkaars aanwezigheid kunnen genieten. Omdat we niet van elkaar af kunnen blijven vrijden we vaak op bijzondere plekken. In een van onze eerste weken als stel maakten we het wel erg bont. Het vrijen Lees verder

Vakantie fantasie

Mmm, heerlijk. Eindelijk weer zon. Na een koude en natte week, typisch Nederland, was ze echt wel toe aan een beetje zonlicht. Kaylee slenterde over het kronkelende pad tussen het groene gras. Alleen omdat ze wist dat dit een honden uitlaatveld was, ging ze niet zitten, anders was ze allang languit op het gras geploft. Hier liep ze meestal met Nero, de oude, lieve, veel te actieve labrador. Ze zou hem gaan missen, als ze ging studeren. Maar dat was pas na de vakantie. Nu moest ze naar Almelo, haar tante opzoeken. Terwijl ze dichterbij Lees verder

Los in Chersonissos

Wij, Mariëlle en ik, zijn nu een al weer een poosje bij elkaar. Na een periode van hard werken waren we toe aan een vakantie. Onze eerste vakantie samen! Na een poosje op het internet gesurft te hebben kwamen we uit op Kreta. Een leuk gezellig hotelletje in Chersonissos trok onze aandacht. De prijs was goed en we reserveerden voor twee weken. In de periode dat we daar zouden verblijven zou het daar 25 graden moeten zijn. We landden op het vliegveld van Heraklion en we moesten daarna nog een poos in een bus moeten zitten. Toen we bij de villa arriveerden was het 10 uur ’s avonds. De temperatuur was nog aangenaam. We checkten in en droegen onze koffer naar de hotelkamer. Op de kamer was het behoorlijk warm, omdat de airco uitstond. We besloten om beneden nog een drankje te pakken. Om een uur of twaalf gingen we naar de kamer Lees verder

Ontmaagd bij ons zwembad

Het was ongeveer half 3 toen ik met een zucht in mijn zwemshort op het gras langs het zwembad ging liggen. Ik had mijn ouders naar het vliegveld gebracht en daarna mijn zusje bij haar vriendin in Laren afgezet. Omdat ik op de terugweg in de file had gestaan en er geen arco in mijn auto zat had ik het nogal heet. Daarom besloot ik om met een luide plons het zwembad in te duiken. Na enkele baantjes te hebben getrokken ging ik weer lekker op het luchtbed liggen. Bij de buren hoorde ik gegiechel. Aan het gelach kon ik horen dat het Inge en Eefje waren. Twee lekkere vriendinnen die gisteren hun laatste examen havo hadden gemaakt. Ik kon door de hoge dennenbomen de gele bikini van Inge zien. Ondanks dat ze mij waarschijnlijk Lees verder